Ankomst til Koh Samui

Denne rejsedagbog foregår i Thailand og er en del af rejsen 'Thailand 2017'.

Visninger 2109 gange
Opdateret 2017-01-17 16:26:51
Tilføj kommentar til rejsen: Thailand 2017 Tilføj kommentar
Thailand

Afrejsedato 2017-01-15
Hjemkomstdato 0000-00-00
Profil Fie85
Læs rejsebeskrivelsen: 'Thailand 2017' Læs Rejsebeskrivelse

I går ankom jeg til Koh Samui og er hermed begyndt min Thailandstur. Jeg har på ingen måde planlagt min tur på nogen måde, hverken hvilke steder jeg skal besøge, eller hvor lang tid jeg skal være afsted – men det er også det, der gør det lidt spændende.

Jeg har længe længdes efter en lang ferie, og Thailand har altid været et af de rejsemål, jeg gerne ville besøge. Men det er jo ikke kun det at få tid til at tage af sted, der skal også være penge nok på kontoen til at kunne nyde sin rejse fuldt ud. Men eftersom jeg lige har studeret i tre år har jeg ikke haft den allerstørste indkomst.

Efter at have sparet op i flere måneder fik jeg de sidste penge ved hjælp af et mindre lån, og derefter kunne jeg bestille min flybillet, pakke min backpack og rejse ud på mit spændende eventyr.

Jeg har nu været på Koh Samui i to dage, og jeg kan kun sige, at jeg er meget begejstret. Jeg regner bestemt med at være her noget tid, da de er Thailands tredje største ø, og jeg gerne skal have set mest muligt her inden jeg rejser videre.

Efter jeg ankom på mit hotel tidligt om morgenen, tog jeg strakt på stranden Chaweng Beach for at slappe af efter den lange flyvetur. Dette område er meget turistet, og der sker en masse. Jeg mødte også nogle englændere, og vi tog sammen ud og spise for derefter at se et lady boy show. Det var noget af en oplevelse, må jeg sige, men så har jeg også oplevet det.

Jeg glæder mig til at se mere af øen og opleve noget mere af det ”autentiske” Thailand J